środa, 4 lutego 2015

Konkurs na Bloga Roku

Kochani, w tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć udział w konkursie na Bloga Roku 2014.

Choć nigdy wcześniej nie brałam udziału w podobnych zabawach, tym razem postanowiłam spróbować :)


To już drugi etap konkursu - głosowanie sms, które potrwa do 10 lutego do godziny 12:00.
Jeśli więc lubicie tu zaglądać i podzielacie moją pasję do miniatur handmade,jeśli  podoba Wam się to co robię...to bardzo Was proszę o wysłanie głosu na mojego bloga :)


To tylko jeden sms, bo zgodnie z zasadami konkursu na każdego bloga można zagłosować tylko raz.
Pamiętajcie, że dochód z głosowania sms zostanie przeznaczony na rzecz fundacji Dzieci Niczyje.

Z góry serdecznie Wam dziękuję za każdy głos! :)



5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i gorąco kibicuję. Wygrana będzie jak najbardziej zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  2. poooooszło ;-) Fajnie, że dodatkowo wspiera się Dzieci Niczyje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. SMS wysłany . Trzymam kciuki. :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...