czwartek, 27 lutego 2014

Niedługo Wielkanoc

Do Wielkanocy zostało już tylko półtora miesiąca :) Tylko, bo to naprawdę najwyższy czas na zmierzenie się z tematem wiosenno-świątecznym i przygotowanie odpowiednich miniaturek.
U mnie wielkanocne prace trwają już od długiego czasu, warsztat pełen jest kolorowych ozdób i gałązek, a świeżo upieczona babka w formacie mini stoi i czeka na lukrowanie :) W związku ze zbliżającymi się Świętami miałam mnóstwo pomysłów na dekoracje - postanowiłam zrobić bazie, wiosenne bukiety i wielkanocne kartki. Oczywiście nie mogło też zabraknąć pisanek i wielkanocnego kosza, ozdobionego koronkową serwetką i gałązkami bukszpanu!
Mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty mojej pracy - Wielkanocna podpórka i mnóstwo miniaturowych akcesoriów, możliwych do zakupienia w obu sklepikach :)


Całość jest w kolorach pastelowych. Mebelki zrobiłam oczywiście samodzielnie z drewna, następnie je pomalowałam i odrobinę postarzyłam. A tu kilka zdjęć z bliska, na których lepiej widać ręcznie robione akcesoria:

Nie wyobrażam sobie Świąt Wielkanocnych bez tradycyjnej babki :) Na zdjęciu jest jej miniaturowa wersja - z lukrem i gałązką bukszpanu na ozdobę.


A pod stołem - jak to w typowej kuchni - zapasy :) Skrzynka z butelkami mleka i wielki kosz wiejskich jaj :)



A tu kwiatowy dodatek i wykończenie wiosennej podpórki:


Jeśli spodobały Wam się moje miniaturki, to koniecznie zajrzyjcie na ETSY :) W ofercie - nowe wielkanocne akcesoria :)

I pamiętajcie o zapisach na Giveaway - trwają tylko do jutra! A losowanie - już w najbliższy weekend :) Powodzenia!!


29 komentarzy:

  1. ja nie mam słów, żeby opisać jak bardzo mi się podoba wszystko co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie cuda i po trzykroć cuuuuddaaa.................

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda stworzyłaś :)))

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh how sweet, all the details are just wonderful. Love the little basket with the chicks. Please count me in on the drawing.
    Have a great day,
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  5. Te miniaturki są przecudowne ;-)
    Fakt, do Wielkanocy zostało nie jakoś dużo czasu i wypadałoby zabrać się niedługo za robienie tematycznych dekoracji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful work! The colors are gorgeous, with many sweet details. xo Jennifer

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! cudeńko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna praca, jestem moją mistrzynią! Urzekł mnie przecudny wytarty stół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatyczna ta podpórka, taka prawdziwie wiosenna. Najbardziej jednak podpobają mi się mebelki, w szczególności stół. Przyznam, że sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite jest to co robisz za każdym razem jak tu jestem zachwycam sie i przestać nie potrafię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Wielkanocny kącik :) Jak zwykle zadbałaś o wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your Easter scene is so beautiful and festive for Spring! Another masterpiece, Dorota. I truly love your work.
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe śliczności. Stół to po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świątecznie i wiosennie! Stół świetny! I tyle żywych czystych kolorów :). A poza tym robisz piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stół zastawiony po brzegi. Bardzo ładna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowna praca - jak zwykle ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaa,,,,,co za cuda.Od razu zauważyłam te świetne zapasy jaj pod stołem.Moje -Twoje czekają na swoją premierę ,już niedługo się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wygląda wspaniale:) dopracowane w każdym milimetrze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana same wspaniałości, jestem oczarowana!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it. It's so fresh and the colours are wonderful.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  21. cóż mogę powiedzieć? GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście zapachniało i wiosną i Świętami. Śliczne w każdym calu, a właściwie - w caliku:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Buzia sama się uśmiecha do tych cudeniek :o))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...